Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh metodiky úvodního projektu pro zavedení informačního systému do podniku
Hrbatová, Gabriela ; Moravec, Petr (oponent) ; Jakubcová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem efektivní metodiky vedení úvodního projektu, který má zásadní vliv na úspěšné zavedení a používání informačního systému. V průběhu úvodního projektu se analyzují procesy v daném podniku, nastavují se komunikační pravidla, definuje se struktura dat pro jejich migraci, zabezpečuje se integrace s dalšími specializovanými produkty, stanovuje se harmonogram, určují se kontrolní mechanismy, milníky a akceptační kritéria. Řízení úvodního projektu informačního systému je velmi náročná činnost, která na podnik a jeho klíčové manažery klade značné organizační i kapacitní nároky. Cílem metodiky je tedy nastavit a vytvořit jednoznačné podmínky vedení úvodního projektu, kterými se budou v průběhu celého procesu řídit všichni jeho účastníci.
Návrh metodiky úvodního projektu pro zavedení informačního systému do podniku
Hrbatová, Gabriela ; Moravec, Petr (oponent) ; Jakubcová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem efektivní metodiky vedení úvodního projektu, který má zásadní vliv na úspěšné zavedení a používání informačního systému. V průběhu úvodního projektu se analyzují procesy v daném podniku, nastavují se komunikační pravidla, definuje se struktura dat pro jejich migraci, zabezpečuje se integrace s dalšími specializovanými produkty, stanovuje se harmonogram, určují se kontrolní mechanismy, milníky a akceptační kritéria. Řízení úvodního projektu informačního systému je velmi náročná činnost, která na podnik a jeho klíčové manažery klade značné organizační i kapacitní nároky. Cílem metodiky je tedy nastavit a vytvořit jednoznačné podmínky vedení úvodního projektu, kterými se budou v průběhu celého procesu řídit všichni jeho účastníci.
Odlišení produktů BONEGA pomocí strategie modrého oceánu
Hudeček, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Novinský, Marek (oponent)
Mezi hlavní problémy, se kterými se firma BONEGA v současné době potýká, je zablokovaný přístup do velkoobchodních sítí silnou nadnárodní konkurencí. Jedním z řešení tohoto problému je uvedení natolik odlišných produktů, že by zákazníci donutili velkoobchody odebírat přístroje BONEGA, protože konkurence by nic podobného nenabízela. Tato práce vyhodnocuje existující přístupy pro hledání takového odlišení. Nejvhodnější možností pro řešení současné situace firmy BONEGA je strategie modrého oceánu. I ta má však řadu nedořešených míst při aplikaci na výrobní firmy se širším sortimentem, které však tato práce odstraňuje. Aby firma skutečně získala konkurenční výhodu založenou na unikátních inovacích, je třeba proces strategie modrého oceánu dlouhodobě zakomponovat do firemní kultury. Proběhla tak pilotní realizace procesu, která přinesla řadu nových nápadů na odlišení a také poznatků o způsobu začlenění strategie modrého oceánu do běžného chodu firmy, jež jsou v této práci taktéž blíže popsány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.